۸ / ۱۰۰

شرکت تیپاکس از جمله شرکت‌هایی بود که در دوران شیوع کرونا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و اقدامات موثری را در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و حضور مردم در قرنطینه خانگی انجام داد.

به گزارش تهرانیار، شرکت تیپاکس از زیرمجموعه‌های هلدینگ فاخر است که با ماموریت شکل دهی و راهبری اکوسیستم فاخر، سازماندهی و مدیریت استراتژیک شرکت های تابعه و وابسته تشکیل شده است. این مجموعه به دنبال ایجاد کسب و کارهای جدید و توسعه زیرساخت های مناسب برای شکل دهی به شبکه فراگیر مبادله ارزش میان مردم، دولت و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات است. موسسان هلدینگ فاخر که هرکدام دارای کسب و کارهای مجزا اما مرتبط در حوزه های پستی و تولیدی از قبیل شرکت تیپاکس و شرکت اکتیران بودند در سال ۱۳۹۲ به ایده تاسیس یک هلدینگ برای اداره مشترک کسب و کارهای خود رسیدند.هلدینگ فاخر به منظور ایجاد اکوسیستم فاخر در حوزه های لجستیک، تجارت الکترونیک ، تولید و بازرگانی شکل گرفته است.

 شرکت تیپاکس با همراهی ۳۷۰۰ نیروی کار و ۸۰۰ خودرو دارای ۵۰۰ نمایندگی در ایران است که روزانه حدود ۵۰ هزار بسته را جابجا می‌کند. این شرکت گرچه فعالیت خود با این ساختار را در یک دهه اخیر آغاز کرده است، اما تجربه‌ای ۶۰ ساله را در ارسال بسته‌های پستی در اختیار دارد. این شرکت مبتکر صنعت ارسال سریع بسته در ایران است و همواره تلاش می کند با استفاده از تکنولوژی های به روز پیشگام بوده و با ارائه راهکار‌های مناسب، برای کسب و کار افراد، سرعت و امنیت بیشتری را برای مشتریانش به ارمغان آورد.

به عقیده مدیران این شرکت بسته‌ها از این جهت که رابط بین افراد و نقاط مختلف هستند، ارزشمندند. پس دریافت، محافظت، انتقال و رساندن به دست صاحبانشان در زمان مناسب وظیفه مهمی است که تیپاکس با داشتن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی در کشور آن را به خوبی می‌داند.

در خط مشی این شرکت که به امضای مهرداد فاخر، مدیرعامل آن نیز رسیده، آمده است:

تیپاکس به‌عنوان مبتکر و بنیان‌گذار صنعت کوریر سرویـس در کشور، با شش دهه فعالیت در حوزه جابجایی سریع مرسولات و محمولات و مشارکت در حوزه صنعت پست و لجستیک، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و شبکه نمایندگان خود به‌عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان و با توجه به اصـل رضایت‏ مشـتریـان و تعـهد در برآورده ساختن الزامات قانونی ؛ بهبود‏ مستمر در کلیه فعالیت‏‌ها و فرآینـدها را به‌عنوان خط‏ مشی فعالیت‏‌های خود انتخاب کرده و در این راستا ضمن حفـظ، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است:

۱) ارتقاء کیفیت خدمات و انجام دقیق تعهدات در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان

۲) آموزش و ارتقاء سطح دانش، مهارت، انگیزه و توسعه قابلیت‌‏های منابع انسانی

۳) گسترش بازار ارائه خدمات

رکت تیپاکس  مسئولیت اجتماعی را جزو اصلی‌ترین مسئولیت‌های خود تعریف کرده و درروزهای شیوع کرونا در کشور جزو فعال‌ترین شرکت‌ها در راستای تحقق فاصله گذاری اجتماعی و صیانت از سلامتی مردم بود. به طوریکه توانست رضایت بسیاری از مشتریان و شهروندان را اخذ کند.

پایان پیام

<