خبر

کاهش سختی‌های قرنطینه با «کافه بازار»

فروشگاه نرم‌افزار اندروید کافه بازار در پی شیوع کرونا سه اقدام موثر را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در روزهای کرونایی در دستورکار قرار داد که از جمله آن می‌توان به حمایت از نرم افزارهای مورد نیاز برای حضور در خانه اشاره کرد.

به گزارش تهرانیار، برخی از اقدامات کافه بازار در ادامه آمده است:

دوبله اختصاصی ویدیو سازمان بهداشت جهانی: یکی از نخستین اقدامات بازار برای ارائه آموزش‌های لازم مقابله با ویروس کرونا، دوبله و انتشار ویدیوهای آموزشی سازمان بهداشت جهان درباره این ویروس بود.  ویدیوهای آموزشی منتشر شده در ده روز نخست، سه میلیون و ۵۰۰ هزار دقیقه روی بازار تماشا شدند.

اطلاع‌رسانی مستمر درباره‌ی مقابله با کرونا در صفحه اصلی بازار:  بازار برای آگاهی‌بخشی به کاربران در صفحه اصلی خود به اطلاع‌رسانی درباره کرونا پرداخت و با ارائه اطلاعات مورد نیاز درباره کووید-۱۹ تلاش کرد تا سهمی در آموزش و فرهنگ‌سازی مقابله با ویروس برای میلیون‌ها کاربر داشته باشد.

تشویق به ماندن در خانه : بازار برای روزهای قرنطینه به معرفی برنامه‌های کاربردی و سرگرمی پرداخت که در صفحات اختصاصی روی اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفت. صفحه «همه در برابر کرونا» شامل برنامه‌های مورد نیاز پزشکی، «پویش سراسری از خانه بخریم» شامل برنامه‌های خرید آنلاین، «عید دیدنی از خانه» دربردارنده مجموعه پیام‌رسان‌های تماس تصویری و صوتی آنلاین، «در خانه ورزش کنید» دربردارنده همه برنامه‌های ورزشی، «یادگیری در خانه» شامل برنامه‌های آموزشی، «همه کارها از خانه» و «از خانه کار کنید» می‌شد.

پایان پیام

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

<